چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 1 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
تحول چشمگیری در زیرساخت‌های ورزشی گناوه ایجاد می‌شود
بوشهر- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه گفت: تحول چشمگیری در زیرساخت‌های ورزشی گناوه ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان عمادی عصر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه در کنار برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های ورزشی، طرح‌های عمرانی خوبی در زمینه ورزش در شهرستان در دست اقدام است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه افزود: با توجه و اهتمام فرماندار این شهرستان به حوزه ورزش اعتبار خوبی برای ورزش این شهرستان به منظور رفع مشکلات این در حوزه از محل کمیته برنامه ریزی اختصاص یافته است.

وی گفت: آغاز عملیات اجرایی پیست تارتان ورزشگاه شماره دو شهرستان با اعتبار بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در هفته دولت، سالن ورزشی بانوان با گنجایش بالغ بر هزار و ۵۰۰ نفر و با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان که عملیات اجرایی در چند روز آینده آغازمی شود، تعمیر زمین چمن فوتبال گناوه و بندر ریگ با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان، آغاز عملیات اجرایی هفت چمن مصنوعی جهت توسعه ورزش در روستاهای شهرستان در دو بخش مرکزی و ریگ که دو چمن افتتاح شده و امیدواریم که مابقی تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

عمادی گفت: با موافقت و دستور فرماندار شهرستان دو چمن مصنوعی بزرگ که نیاز فوتبالیست‌های شهرستان بود تأمین اعتبار شد که امیدواریم با تخصیص اعتبار عملیات اجرایی آنها آغاز شود.

وی با تقدیر از توجه ویژه فرماندار و امام جمعه به ورزش شهرستان گفت: امسال از محل اعتبارات شهرستانی و اعتبارات نفت مبالغ خوبی به حوزه ورزش شهرستان به منظور رفع مشکلات این حوزه مصوب شده یافت و امیدواریم با تخصیص این اعتبارات بتوان سرانه ورزش شهرستان را به حد مطلوب رساند.

کد خبر 51754
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار