چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 1 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
کمیته‌های ۱۳ گانه ستاد خدمات سفر شهرستان گناوه تشکیل شد
بوشهر- دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر و رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری گناوه گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به هموطنان در تعطیلات و نوروز سال آینده کمیته‌های ۱۳ گانه ستاد شهرستان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه بهاگیر عصر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه اظهار داشت: شهرستان گناوه به دلیل دارا بودن ظرفیت‌های و جاذبه‌های بسیار از جمله بازار تجاری و ساحل زیبا در تمام طول سال به خصوص تعطیلات نوروزی و آخر هفته‌ها مقصد بسیاری از گردشگران و مسافران است و هموطنان از اقصی نقاط کشور به این شهرستان سفر می‌کنند.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی و رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گناوه افزود: به منظور خدمات دهی مناسب به مسافران و گردشگران ستاد تسهیلات سفر شهرستان گناوه با دستور و درایت فرماندار محترم در تمام طول سال فعال شده است و نشست‌های این ستاد به طور مستمر برگزار می‌شود.

کمیته‌های ۱۳ گانه ستاد خدمات سفر شهرستان گناوه تشکیل شد

وی گفت: پس از گذشت دو سال از بیماری کووید ۱۹، در تعطیلات نوروز امسال شاهد سفر هموطنان زیادی به شهرستان گناوه بودیم که با برنامه ریزی و مدیریت فرماندار و همکاری همه دستگاه‌ها در ستاد خدمات سفر، اقدامات لازم برای خدمات دهی به نحو مناسب انجام شد.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی و رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گناوه تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات مناسب به هموطنان در تعطیلات امسال و نوروز سال آینده کمیته‌های ۱۳ گانه ستاد خدمات سفر شهرستان تشکیل و مسئولان هر کمیته مشخص شده است.

وی گفت: امسال به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به مسافران ستاد خدمات سفر بخش بندر ریگ نیز تشکیل شده است که رئیس آن بخشدار بندر ریگ خواهد بود.

کد خبر 51759
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار