چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 1 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
۲۳ بوشهری به مرحله کشوری مسابقات قرآنی اوقاف راه یافتند
بوشهر- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: ۲۳ بوشهری به مرحله کشوری چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف راه یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل پور صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره از مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه استان بوشهر ۱۱۳ نفر به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به حضور خانم‌ها و آقایان در این رقابت خاطرنشان کرد: این افراد در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جز، حفظ ۱۰ جز، حفظ ۵ جز، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعاخوانی با هم به رقابت پرداختند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر بیان کرد: ۲۳ نفر از فعالان قرآنی استان بوشهر در شش رشته بخش آوایی و معارفی به مرحله کشوری چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف راه پیدا کردند.

وی افزود: سیدحامد ابطحی در رشته اذان، حمیده‌خاتون هلال‌بحر در رشته دعاخوانی خانم‌ها و سیف‌الله زحمتکش در رشته دعاخوانی برادران به مرحله کشوری چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف صعود کردند.

اسماعیل‌پور بیان کرد: نفرات راه یافته از استان بوشهر به بخش رقابت کشوری مسابقات معارفی شامل اکرم رجب‌پور در رشته تفسیر از شهرستان دشتستان، فاطمه دریایی در رشته تفسیر از شهرستان بوشهر، زهره مجیری‌پور در رشته تفسیر از شهرستان بوشهر، خاتون زنده‌بودی در رشته تفسیر از شهرستان بوشهر، زینب رستمی در رشته تفسیر از شهرستان جم هستند.

وی بیان کرد: سیده‌زینب حسینی در رشته تفسیر از شهرستان دیر، زینب عباسی در رشته تفسیر از شهرستان دشتی، مرضیه جمال‌پور در رشته تفسیر از شهرستان بوشهر، صدیقه محمدی در رشته تفسیر از شهرستان کنگان، محبوبه جم در رشته تفسیر از شهرستان جم، آمنه دریایی در رشته تفسیر از شهرستان عسلویه به بخش رقابت کشوری راه یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: همچنین فاطمه رستگاری در رشته تفسیر از شهرستان دشتستان، زلیخا قادری در رشته تفسیر از شهرستان دشتی، صدیقه مقدمی‌منفرد در رشته تفسیر از شهرستان دشتی، سیده‌خدیجه ابطحی در رشته نهج‌البلاغه از شهرستان بوشهر به بخش رقابت کشوری راه یافتند.

وی افزود: سید محمد مجتبی صفایی در رشته نهج‌البلاغه از شهرستان جم، افسانه غلامی در رشته نهج‌البلاغه از شهرستان گناوه، فاطمه ملک‌زاده در رشته نهج‌البلاغه از شهرستان گناوه، علیرضا زنده‌بودی در رشته نهج‌البلاغه از شهرستان بوشهر، حجت‌الاسلام نعمت‌الله عظیمی‌فرد در رشته صحیفه سجادیه از شهرستان بوشهر دیگر نفرات برگزیده هستند.

کد خبر 51761
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار