چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 1 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
دانش‌آموزان دارای علائم آنفلوانزا به مدرسه نروند
گناوه- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: والدین و مسئولان مدارس از حضور دانش‌آموزان مبتلا به علائم بیماری آنفلوانزا در کلاس درس جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصمت حیدری ظهر شنبه در بازدید از مدارس مقاطع ابتدایی و راهنمایی شهرستان گناوه اظهار داشت: افزایش ابتلاء به بیماری آنفلوانزا و سرماخوردگی با توجه به‌قرار گرفتن در فصل پاییز نیاز به توجه جدی دارد.

وی تأکید کرد: دانش آموزان با زدن ماسک، شستن مرتب دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی می‌توانند از شیوع بیماری جلوگیری کنند و مسئولان مدارس باید موضوع تهویه هوا را به‌صورت جدی رعایت کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: با ابتلای فرزندان در خانواده امکان ابتلای و متعاقباً بستری شدن سالمندان، بیماران دارای بیماری زمینه‌ای مثل دیابت یا بیماران با نارسایی قلبی و کلیوی وجود دارد.

حیدری افزود: افراد مبتلا، شامل دانش آموزان، معلمان و مسئولان مدارس، در مدرسه حاضر نشوند و والدین از بردن فرزندان بیمار خود به مدرسه جلوگیری کنند.

در این بازدید معاون بهداشتی، مسئول سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس، کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان و کارشناس بهداشت و سلامت اداره آموزش‌وپرورش شهرستان نیز حضور داشتند.

کد خبر 51900
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار