چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 1 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
کشف زمین خواری ۱۳۰ میلیاردی در گناوه
بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: با هوشیاری و تلاش کارشناسان مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی گناوه چهار هزار و ۵۰۰ متر اراضی ملی به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال کشف و آزاد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان گناوه در راستای مقابله جدی با جرایم اقتصادی و جلو گیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی ۲ مورد زمین خواری را در روستای مال قائد این شهرستان کشف و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: در بررسی‌های میدانی به عمل آمده توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی گناوه مشخص شد، افرادی با اقدامات غیر قانونی و بدون مجوز چهار هزار و ۵۰۰ متر از اراضی دولتی را بدون داشتن مجوز قانونی اقدام به ساخت و ساز و در تصرف خود در آورده‌اند.

سردار سوسنی ادامه داد: پس از بررسی‌های فنی به عمل آمده و اطمینان از صحت موضوع، ضمن هماهنگی با مقام قضائی پس از تشکیل پرونده و انعکاس به مراجع قضائی، منجر به توقیف املاک مذکور و انجام هرگونه عملیات ساخت و ساز شد.

وی گفت: ارزش تقریبی این اراضی ملی کشف شده بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۱۳۰ میلیارد ریال است.

وی یادآور شد: حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفین و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفین اراضی ملی برابر قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود.

کد خبر 51996
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار