یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 12 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
میدان نبرد عرصه رسانه است/ لزوم اجرای برنامه‌های آفندی
بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر لزوم اجرای برنامه‌های آفندی در حوزه رسانه گفت: امروز میدان نبرد عرصه رسانه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر سه‌شنبه در جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر اظهار داشت: اخبار در دنیای امروز جایگاه ویژه‌ای کسب کرده و به عنوان یکی از نیازهای اساسی بشریت بیش از گذشته مورد توجه است.

وی با اشاره به استفاده از رسانه در ابعاد مختلف بیان کرد: رسانه‌ها هم در شرایط صلح و هم در شرایط جنگی نقش‌آفرین هستند و هر کشوری تلاش می‌کند که حداکثر استفاده را از ابزار رسانه داشته باشد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: همه کشور تلاش دارند که با استفاده از ابزار رسانه‌ای مسیر توسعه و پیشرفت خود را طی کند و برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی حداکثر استفاده را از ابزار رسانه داشته باشند.

وی با اشاره به جایگاه رسانه‌ها در امیدبخشی به جامعه و همچنین پیشرفت در مسیر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در هماهنگی بین بخشی نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

سردار رزمجو افزود: هر کشوری که بتواند ابزار متنوع و پرحجم و فناورهای اطلاعاتی و رسانه‌ای را استفاده کند موفقیت بیشتری را برای خود خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تهاجم رسانه‌ای از قبل بوده و همچنان نیز ادامه دارد، تاکید کرد: رسانه‌ها در جهاد تبیین و امیدبخشی به آینده انقلاب نقش مهمی دارند و باید امیدآفرینی را در جامعه گسترش دهند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه امروز میدان نبرد در عرصه رسانه است ادامه داد: باید با اقدامات آفندی رسانه‌ای مانع از آتش گسترده رسانه‌های دشمن شویم.

کد خبر 54944
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار