یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 12 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
۹۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری به راهیان نور اعزام می‌شوند
بوشهر- جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ۹ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز از استان بوشهر به راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا دشتی عصر سه‌شنبه در مراسم اعزام دانش آموزان دختر متوسطه اول و دوم شهرستان بوشهر به راهیان نور اظهار داشت: دانش آموزان استان بوشهر در ۲ مرحله عازم مناطق عملیاتی می‌شوند.

وی با اشاره به اعزام ۳ هزار و ۷۱۴ نفر از دانش آموزان پسر در ۱۳ مرحله خاطرنشان کرد: اعزام سه هزار و ۲۰۰ نفر از دانش آموزان دختر استان در حال انجام است

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: در مجموع ۶ هزار و ۹۰۰ دانش آموز دختر و پسر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی زمان اعزام راهیان نور دانشجویی را از ۲۰ اسفند تا ۲ فروردین اعلام کرد و افزود: پس از آن راهیان نور عمومی انجام می‌شود.

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوشهر نیز گفت: امروز ۳۶۱ نفر از دانش آموزان دختر متوسطه اول و دوم شهرستان بوشهر از ۳۲ مدرسه و با ۹ دستگاه اتوبوس و یک مینی بوس به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شهابی افزود: در این سفر سه روزه یک راوی در هر اتوبوس حضور دارد و از خاطرات دفاع مقدس می‌گوید و دانش آموزان از مناطق اروند، شلمچه، طلائیه، سوسنگرد، بستان و دهلاویه بازدید خواهند کرد و با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می‌شوند.

کد خبر 55187
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار