یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 12 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
دهمین دوره جزءخوانی «نوای ملکوتی» در بوشهر برگزار می‌شود
بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: دهمین دوره جزءخوانی «نوای ملکوتی» در ماه مبارک رمضان در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح چهارشنبه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری مجلس تفسیر و جزءخوانی «نوای ملکوتی» ترویج فرهنگ قرآنی را موجب پیدایش جامعه معرفتی خواند و اظهار داشت: قرآن کریم مرکز همه عرفان‌ها و خوبی‌ها است.

وی با بیان اینکه سربازان بسیجی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران با قرآن‌محوری، ولایتمداری و اجرای سبک و سیره زندگی اهل‌بیت رسول‌الله (ص) در زندگی باعث شده است که بر دشمنان غالب شویم، افزود: قرآن کانون و عالم تربیت برای نسل‌ها و اقشار مختلف است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از دست‌اندرکاران برگزاری مجالس قرآنی قدردانی کرد و گفت: ترویج فرهنگ قرآنی و عترتی یک فرصت است و آموختن علوم الهی در واقع موجب گشایش درهای بهشت و رحمت پروردگار می‌شود.

وی بر فعال‌تر شدن فعالیت‌های تخصصی، علمی و تربیتی حوزه قرآن و عترت در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان با هدف ترویج فرهنگی این فعالیت‌ها تاکید کرد و گفت: مساجد و بقاع متبرکه و خانه‌ها و حسینیه‌ها و مؤسسات باید به‌عنوان پرچمدار و پیشرو در فعالیت‌های قرآنی و عترتی شوند.

نمایندگان ادارات اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، صدا و سیما، خبرگزاری بین‌المللی قرآن، مؤسسات قرآنی طاها بوشهر و ثقلین روستای چارک در رابطه با شیوه‌های اجرای مجالس تفسیر و جزءخوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان امسال به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کد خبر 55366
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار