یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 12 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
۱۵۰۰ دانشجو از بوشهر به اردوهای راهیان نور جنوب اعزام می‌شوند
بوشهر- جانشین فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: هزار و ۵۰۰ دانشجو به اردوهای راهیان نور جنوب اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا دشتی ظهر پنجشنبه در نشست هماهنگی اردوی راهیان نور اظهار داشت: در آستانه تعطیلات نوروزی بر اساس هماهنگی و برنامه‌ریزی انجام شده اردوی راهیان نور عمومی با مشارکت آحاد مختلف مردم از ۲۰ اسفند ماه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجام شده و برنامه‌ریزی لازم ۸ اسفند امسال حدود هزار و ۵۰۰ دانشجو به اردوهای راهیان نور جنوب اعزام می‌شوند.

سردار دشتی ادامه داد: در این راستا در سال تحصیلی جاری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان با اعزام سه هزار و ۷۱۶ دانش‌آموز پسر توانست ۲۷ درصد اعزام دانش‌آموزان کل کشور را در کارنامه خود ثبت کند.

وی با توجه به اهمیت بالای حضور راویان و طلاب در اردوهای راهیان نور خاطرنشان کرد: شایسته است راویان و طلاب با حضور گسترده خود در این برنامه‌های مهم فرهنگی اجتماعی بتوانند به بهترین شکل ممکن مطالب آموزشی، معنوی و فرهنگ ایثار و شهادت را به دانشجویان و دانش‌آموزان انتقال دهند.

کد خبر 55411
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار