شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 11 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
اجرای ۲۰۰ میلیارد تومان طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر
بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان طرح‌های اقتصاد مقاومتی بر اساس ظرفیت مناطق استان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گروه‌های جهادی استان بوشهر در راستای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان بوشهر و خدمات‌دهی به نقاط محروم استان خدمات گسترده‌ای داشته‌اند.

وی با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ جهادی در سطح استان سازماندهی شده‌اند ادامه داد: جذب، آموزش و سازماندهی نیروها از برنامه‌های مهم گروه‌های جهادی در استان بوشهر است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: با راه‌اندازی قرارگاه پیشرفت و آبادانی و محرومیت‌زدایی در سپاه پاسداران استان بوشهر طرح‌های مهمی در راستای مطالبات مردم در نقاط محروم و دور افتاده اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: از دهه فجر سال قبل تاکنون ۱۰۲ میلیارد تومان پروژه‌های محرومیت‌زدایی از سوی گروه‌های جهادی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر اجرا شده است.

سردار رزمجو تاکید کرد: پروژه‌های محرومیت‌زدایی اجرا شده در استان بوشهر شامل ساخت مسکن مددجویی، خانه عالم، تعمیر و بازسازی مدارس، مساجد، حسینیه، طرح‌های راهسازی، آبرسانی، احداث آب انبار و مخزن ذخیره آب است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به طرح‌های اقتصاد مقاومتی افزود: بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان طرح‌های اقتصاد مقاومتی بر اساس ظرفیت مناطق اجرا و اشتغال‌زایی شده است.

وی مشارکت در خدمات‌رسانی در نقاط آسیب‌دیده از زلزله و سیل در استان‌های مختلف ادامه داد: در قرارگاه پیشرفت و آبادانی در دهستان‌های کم برخوردار و محروم طرح‌های مختلفی اجرا شده است.

سردار رزمجو خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در بخش‌های حوزه سلامت، فرهنگی، اشتغال‌زایی و رفع مشکلات است.

کد خبر 55484
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار