یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
گشت های کنترل صید غیرمجاز در استان بوشهر افزایش یابد
بوشهر- سرپرست اداره کل شیلات استان بوشهر گفت: افزایش گشت های کنترلی صید غیرمجاز با تجمیع نیروهای یگان در دستور کار یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی صبح پنج شنبه در نشست گفت: افزایش گشت‌های کنترلی صید غیر مجاز با تجمیع نیروهای یگان از سراسر استان را در دستور کار یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان قرار گیرد

سرپرست اداره کل شیلات استان بوشهر تاکید کرد: پویایی و فعالیت یگان حفاظت منابع آبزیان با وجود کمبود نیرو و منابع مشهود است، اما باید با همه محدودیت‌ها شاهد ارتقای فعالیت‌ها و و حفاظت از ذخائر باشیم.

وی با بیان اینکه تشدید برخورد با صید و صیادی مخرب و غیر مجاز به ویژه استفاده از ادوات صیادی مخرب پرساین و ترال را در دستور کار یگان حفاظت منابع شیلات آبزیان قرار گیرد و تصریح کرد: بی شک هرگونه آسیب به ذخایر آبزیان می‌تواند خساراتی جبران ناپذیر و مخربی را در پی داشته باشد.

امینی در پایان افزود: مسائل و مشکلات یگان مانند کمبود نیروی انسانی و سوخت و … پیگیری و حل خواهد شد.

سرهنگ غلامی فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان استان بوشهر در این نشست به بیان مسائل و مشکلات از جمله کمبود نیروی انسانی یگان حفاظت منابع آبزیان اشاره کرد و افزود با وجود این مشکلات یگان حفاظت منابع شیلات با تلاش جهادی و شبانه روزی از ذخایر ارزشمند خلیج فارس حفاظت می‌کنند و از هیچ کوششی در این راه دریغ نخواهند کرد.

این نشست با حضور سرپرست اداره کل شیلات استان بوشهر، معاون برنامه ریزی شیلات بوشهر، سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری و فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان در محل دفتر مدیرکل شیلات استان بوشهر برگزار شد

کد خبر 57184
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار