جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
۶۵ برنامه به مناسبت هفته سلامت در شهرستان دیر برگزار می‌شود
بوشهر- رئیس شبکه بهداشت و درمان دیر گفت: به مناسبت هفته سلامت ۶۵ برنامه با شعار سلامتی برای همه با پزشکی خانواده در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس آدمیت نسب جمعه شب در جمع خبرنگاران افزود: حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان بلند شهدا، برپایی ایستگاه سلامت، اعزام تیم‌های پزشکی خانواده به مناطق روستایی، برپایی سفره سلامتی، اجرای برنامه مختلف با موضوعات بهداشت و درمان در مدارس، اعزام کلینیک سیار دندانپزشکی به روستاها، پیاده‌روی عمومی و ایجاد میز خدمت در مصلای نماز جمعه از برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر در هفته سلامت است.

وی پاکسازی ساحل، همایش سفیران سلامت، تقدیر از فعالان و خیران عرصه سلامت، نشست خبری، پرواز بادبادک‌ها، برگزاری مسابقه کتابخوانی و برپایی کارگاه‌های آموزشی را از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در سطح شهرستان دیر عنوان کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با اشاره به برنامه پزشکی خانواده گفت: اجرای این برنامه نقش مؤثری در صرفه‌جویی هزینه‌های درمان دارد.

آدمیت‌نسب افزود: برای دریافت خدمات پزشکی خانواده باید از مسیر درست آنکه همان نظام ارجاع است وارد شویم و افرادی که از مسیر ارجاع به سطوح بعدی مراجعه می‌کنند در صورت بستری در بیمارستان، خدمات درمانی به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

کد خبر 57386
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار