جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
کیفیت ارائه خدمات در بیمارستان کنگان افزایش می‌یابد
بوشهر- رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: کیفیت ارائه خدمات در بیمارستان کنگان افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیده انیسه سجادی زاده صبح شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات درمانی کنگان اظهار داشت: اقدامات خوبی برای رفع مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان بیان کرد: همدلی بسیار خوبی بین مسئولین استان و شهرستان کنگان برای حل مسائل بیمارستان شکل‌گرفته است.

سجادی زاده اظهار داشت: جا دارد از حمایت‌های بی‌دریغ رئیس دانشگاه و معاون درمان برای حمایت و کمک به ارتقا کیفیت ارائه خدمات بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان تشکر و تقدیر نمایم.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان افزود: مشاوره و رویکرد نظارتی تیم درمان موجب ارتقا خدمات بیمارستانی شده است.

حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی شهرستان کنگان همکاران بیمارستان امام خمینی کنگان ایثارگرانه در حال تلاش و ارائه خدمات به مردم هستند.

محمود میر حاجی ضمن تبریک هفته سلامت اظهار داشت: ۷۰ درصد مراجعین بیمارستان کنگان از حوزه نفت، صنایع مستقر در جنوب است.

وی تصریح کرد: با رویکردی که مسئولین ارشد حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دارند مطمئناً مشکلات بهداشت و درمان حوزه کنگان کمتر از گذشته می‌شود.

میر حاجی افزود: باید ضمن حل مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان برای اعتمادسازی مردم به این حوزه نیز تلاش شود و در این مسیر باید از همه مسئولین به ویژه رسانه‌ها و فعالین اجتماعی کمک گرفت.

تقویت نیروی انسانی

وی بابیان اینکه بسترسازی در خصوص اعتمادسازی مردم باید صورت گیرد و از ظرفیت رسانه و فعالین اجتماعی باید استفاده شود گفت: شبکه بهداشت و درمان در کنار بیمارستان است و این همدلی موجب پای‌کار آمدن مسئولین شهرستانی و استان برای حل مشکلات حوزه سلامت شهرستان کنگان شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: رضایتمندی مردم و تقویت نیروی انسانی در اولویت‌های اصلی حوزه بهداشت و درمان شهرستان کنگان است.

تیم ویژه پایش عملکرد بیمارستان‌های استان بوشهر مدیران و کارشناسان معاونت درمان، با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرده و سپس در نشست‌های فشرده و تخصصی به ارائه نقاط قوت این بخش‌ها پرداخته و برای نقاط ضعف راهکارهای علمی و عملی ارائه نمودند.

کد خبر 57393
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار