شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
توسعه توریسم درمانی در جنوب استان بوشهر/ نقاط ضعف شناسایی شود
بوشهر- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر توسعه توریسم درمانی در جنوب استان را مهم دانست و گفت: تلاش داریم ارائه خدمات ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد یزدان پناه صبح شنبه در نشست با تیم بیمارستان امام خمینی (ره) و شبکه بهداشت و درمان کنگان اظهار داشت: در حوزه درمان باید برنامه‌ریزی‌ها و کارها با آینده‌نگری همراه باشد.

وی تصریح کرد: باوجود صنایع نفت و گاز و سایر پتانسیل‌های دیگر در شهرستان کنگان باید حوزه درمان به‌گونه‌ای ارتفاع یابد که متناسب با جذب توریسم درمانی باشد.

وی بابیان اینکه شناسایی سازماندهی و نظارت از ارکان اصلی برای ارتقای ارائه خدمات است گفت: جلب رضایت مراجعه در بدو ورود به بیمارستان ضروری است و باید اصلاح فرآیندها با جدیت دنبال شود.

شناسایی میدانی نقاط ضعف

یزدان پناه گفت: شناسایی میدانی نقاط ضعف مراکز درمانی و تلاش برای کیفیت بخشیدن نقاط قوت بیمارستان‌های استان، اولین هدف از انجام این بازدیدها و نظارت تخصصی بر خدمات این مراکز است.

وی با ابراز قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران و کادر اداری بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان افزود: تلاش خادمان مردم استان بوشهر در حوزه درمان برای تحقق عدالت در دسترسی به خدمات و افزایش رضایتمندی عموم مردم است.

یزدان پناه با اشاره به چالش‌های موجود در تأمین شرایط مطلوب درمانی عنوان داشت: اجرای برنامه‌های هدفمند معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در یک سال گذشته موجب اثربخشی سازنده در این حوزه شده است.

کد خبر 57394
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار