شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰
کارکنان شبکه بهداشت دیر با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کردند
بوشهر- آیین تجدید میثاق با شهدا در نخستین روز از هفته سلامت با حضور فرماندار، مسئولان محلی و جمعی از کارکنان حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیر در گلزار شهدای گمنام دیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر عصر شنبه در این آئین با تبریک هفته سلامت، اظهار داشت: هفته سلامت فرصت مناسبی است تا با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و شهدای عزیز تجدید میثاق ببندیم و اعلام کنیم که تمامی دستاوردهای ما در حوزه بهداشت و درمان به برکت خون‌های پاک شما شهیدان است و ما باید پاسدار خون آنها بوده و از آرمان‌های والای آنها صیانت کنیم.

عباس آدمیت نسب افزود: سرافرازی، عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی مدیون ایثار و فداکاری شهداست و ما باید قدردان ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان باشیم.

وی گفت: شهدای سرافراز و گرانقدر انقلاب اسلامی باعث تحکیم و استواری نظام مقدس اسلامی ما شدند و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر تصریح کرد: امنیت زمینه ارتقا سطح سلامت جامعه را ایجاد می‌کند و در سایه امنیت و سلامت است که جامعه به پیشرفت‌های علمی، اقتصادی و … دست می‌یابد.

آدمیت‌نسب اضافه کرد: کارکنان حوزه بهداشت و درمان همواره با عمل به آرمان‌های والای شهیدان، اهتمام ویژه‌ای به تقویت روحیه خدمتگزاری در مجموعه اداری دارند.

مسئولین در این آئین با اهدای شاخه‌های گل، قرائت زیارتنامه و نثار فاتحه یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافعین سلامت و حرم را گرامی داشته و تجدید بیعتی دوباره با شهیدان داشتند.

نهم لغایت پانزدهم اردیبهشت ماه به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده است و شعار امسال هفته سلامت «سلامت برای همه با پزشکی خانواده» است.

کد خبر 57437
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار