شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
تعداد ازدواج‌ها در استان بوشهر ۲۰ درصد افزایش یافت
بوشهر- استاندار بوشهر وضعیت استان در تحقق ازدواج آسان را مطلوب دانست و گفت: تعداد ازدواج‌های استان بوشهر در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده شنبه‌شب در نشست شورای تأمین مسکن استان بوشهر با تأکید بر ادامه برنامه ازدواج آسان در استان بوشهر اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی از عید قربان تا عید غدیر به مدت ۱۰ روز هر شب در یک شهرستان مراسم ازدواج آسان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جهیزیه زوج‌ها آماده شده است افزود: این مراسم همراه با واگذاری زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت از هفت تا ۱۷ تیر ماه هر شب در یکی از شهرستان‌های برگزار می‌شود.

استاندار بوشهر با تأکید بر تسریع طرح ملی نهضت مسکن در استان اظهار داشت: در راستای مشوق‌های قانون جوانی جمعیت واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اهدای قراردادهای واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت خاطر نشان کرد: به تمام خانواده‌هایی که دارای سه فرزند بر اساس قانون جوانی جمعیت هستند زمین تعلق می‌گیرد و این مهم در تمام شهرستان‌های استان بوشهر مصوب شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در همه شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر زمین به واجدان شرایط واگذار می‌شود گفت: قرارداد واگذاری زمین به خانواده‌های دارای شرایط از عید سعید قربان تا عید غدیر خم در همه شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

محمدی‌زاده اضافه کرد: در ۱۳ خرداد امسال مصوب شد که در تمام شهرستان‌های استان بوشهر زمین به واجدان شرایط بر اساس قانون جوانی جمعیت واگذار شود.

وی آغاز پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها خبر داد و بیان کرد: بر اساس تنظیم جدول مربوطه پروژه‌های ساخت مسکن در قالب نهضت ملی مسکن در مدت ۱۰ روز از عید قربان تا عید غدیر خم هر روز در یک شهرستان ضمن واگذاری قرارداد زمین فرزندآوری به مشمولان قانون جوانی جمعیت، مراسم ازدواج آسان برگزار می‌شود.

استاندار بوشهر، عملکرد استان در ازدواج آسان را مطلوب دانست و بیان کرد: آمارها نشان می‌دهد در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ازدواج ۲۰ درصد افزایش یافته است که نشان از تلاش دست‌اندرکاران و عنایت خداوند متعال است.

کد خبر 59204
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار