شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
واگذاری زمین رایگان به خانواده‌های ۶ فرزندی در عسلویه
بوشهر- فرماندار شهرستان عسلویه از واگذاری زمین رایگان به خانواده‌های ۶ فرزندی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی هاشمی صبح سه‌شنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان عسلویه اظهار داشت: اقدامات خوبی به منظور تسهیل ازدواج در شهرستان عسلویه انجام شده است.

فرماندار شهرستان عسلویه با اشاره به برگزاری مراسم ازدواج دسته‌جمعی ۲۰ زوج در عسلویه به مناسبت هفته ملی ازدواج و در راستای حمایت از جوانی جمعیت افزود: امروز نه‌تنها کشور ما بلکه بیشتر کشورهای جهان سیاست جوانی جمعیت را در پیش گرفته‌اند.

هاشمی اذعان داشت: مسئولان کشوری در راستای حمایت از جوانی جمعیت و ازدواج آسان تسهیلات مناسبی فراهم آورده‌اند که از همه ظرفیت‌ها استفاده شود تا این اتفاق در زمان مناسب رخ دهد.

فرماندار عسلویه با اشاره به اهدای هدایا به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر و اهدای زمین رایگان به خانواده دارای ۶ فرزند تأکید کرد: به‌منظور حمایت از این خانواده و تشویق به فرزند آوری دستگاه‌های متولی زمینه‌های دریافت زمین رایگان برای خانواده را فراهم کنند.

دومین شورای سلامت و امنیت غذایی با حضور فرماندار شهرستان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مسئولین ادارات شهرستان با محوریت جوانی جمعیت و پیشگیری از ورود آئدس در سالن جلسات فرمانداری شهرستان عسلویه برگزار شد.

کد خبر 59290
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار