شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
جشن وصال ۲۰ زوج جوان در گناوه برگزار شد
گناوه- جشن ازدواج آسان ۲٠ زوج جوان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گناوه در قالب جشن‌های وصال ویژه ایام دهه امامت و ولایت در گناوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جشن ازدواج آسان ۲٠ زوج جوان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گناوه در قالب جشن‌های وصال دهه امامت و ولایت با حضور مردم و مسئولان استانی و شهرستانی در تالار طاووس گناوه برگزار شد.

فرماندار گناوه یکشنبه شب در این آئین با تبریک ایام دهه امت و ولایت و تبریک به زوج‌های جوان اظهار داشت: این گونه برنامه‌ها و آئین‌ها باید در جهت ترویج ازدواج آسان و تشکیل خانواده تداوم داشته باشد و همه در این زمینه کمک و همکاری کنند

محمد تقی صفری افزود: در دین مبین اسلام بر امر مقدس ازدواج سفارش بسیار شده است و رهبر معظم انقلاب و دولت آیت الله رئیسی نیز نسبت به این امر و جوانی جمعیت تأکیدات دارند که در همین راستا در شهرستان گناوه گام‌های مؤثری برداشته شده است.

وی گفت: امروز به برکت دهه امامت و ولایت شاهد جشن ازدواج ۲۰ زوج جوان در شهرستان هستیم که امید است فرزندانی همچون شهید سلیمانی برای جامعه اسلامی تربیت و پرورش دهند.

جشن وصال ۲۰ زوج جوان در گناوه برگزار شد

وی گفت: همه باید در این زمینه دست به دست هم دهند و همکاری کنند تا زمینه و بستر ازدواج آسان فراهم شود و جوانان بتوانند به دور از تجملات تشکیل خانواده دهند.

صفری خاطر نشان کرد: همچنین امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بیش از ۱۰۹ قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در بندر ریگ شهرستان گناوه اهدا شد تا بتوان گامی در جهت تأمین مسکن این خانواده‌ها برداشت.

قرائت خطبه عقد توسط امام جمعه گناوه، موسیقی، اجرای مسابقه و اهدای جوایز از جمله بخش‌های این جشن باشکوه بود.

در این جشن هدایایی از طرف مسئولان تقدیم به این زوج‌ها شد.

کد خبر 59512
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار