شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
برگزاری جشن‌های وصال استان بوشهر با هدف نگرش بهتر نسبت به ازدواج
بوشهر- سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت:هدف از جشن‌های وصال آسان نگرش بهتر نسبت به ازدواج است.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر جمالی دوشنبه‌شب در جشن وصال ۲۰ زوج شهرستان گناوه اظهار داشت: رسیدن به هر موفقیت نیاز به طی مسیر مشخصی دارد و بخش زیادی از آن مسیر وابسته به نگرش ماست و این موضوع در خصوص ازدواج هم مهم و تأثیرگذار است که چگونه به مقوله ازدواج نگاه کنیم.

وی ادامه داد: نیازمندی‌های زندگی مشترک مشخص است که بخشی از این نیازمندی‌ها در اولویت و ضروری است و بیش از آن به نگاه و توقعات ما بستگی دارد. برنامه‌های ازدواج آسان جهت یادآوری این نکته است که اگر نگرش بهتری را نسبت به ازدواج و شروع زندگی مشترک داشته باشیم خیلی بهتر می‌توانیم به لذت و خوشبختی در یک زندگی مشترک برسیم.

جمالی اضافه کرد: آنچه ما با برگزاری برنامه‌های ازدواج آسان در پی آن هستیم این است که با نگرش آسان‌تر و توقعات کمتر به مقوله ازدواج، نگاه شود.

از ابتدای آغاز هفته ولایت و امامت جشن‌های وصال توسط ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان‌های دیر و کنگان، تنگستان، خورموج و گناوه برگزار شده است که تا پایان این هفته در دیگر شهرستان‌های استان بوشهر نیز این جشن‌ها ادامه خواهد شد.

جشن وصال ۲۰ زوج در شهرستان گناوه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی از جمله مدیرکل حوزه استاندار، فرماندار و سرپرست اداره ورزش و جوانان استان بوشهر در گناوه برگزار شد.

کد خبر 59561
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار