شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
آئین اهدای جهیزیه به نوعروسان در چغادک برگزار شد
بوشهر- همزمان با دهه امامت و ولایت، آئین اهدای جهیزیه به نوعروسان در قالب طرح ازدواج آسان در چغادک شهرستان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار بوشهر ظهر چهارشنبه در آئین اهدای جهیزیه به نوعروسان در چغادک اظهار داشت: با مشارکت بیشتر خیرین در امر ازدواج آسان جوانان بتوانیم در این امر مقدس که در دین مبین اسلام بر آن تأکید فراوانی شده است، گام‌های بلندی برداریم.

صالح رحیمی با اشاره به سیاست‌های کلی استان در خصوص ازدواج و افزایش جمعیت، خاطرنشان کرد: ازدواج و تشکیل خانواده در آموزه‌های دینی ما از اهمیت بسیاری برخوردار است و بر آن تأکید فراوانی شده است.

فرماندار بوشهر افزود: فرزندآوری یکی از فرایندهای زیربنایی در تحکیم و رضایتمندی خانواده است و اندیشه فرزندآوری در ایجاد آرامش و استواری و کارآمدی خانواده تأثیر زیادی دارد.

وی تأکید کرد: جمعیت جوان در هر کشوری از عوامل بسیار مهم اقتدار در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و حتی نظامی و امنیتی و فرهنگی است که نباید مورد غفلت واقع شود.

فرماندار بوشهر به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بوشهر، بخشدار چغادک و مسئول دفتر امام جمعه شهر چغادک و مردم خونگرم شهر چغادک در آئین اهدای جهیزیه به نوعروسان که توسط کانون خدمت رضوی بخش چغادک با همکاری بنیاد کرامت رضوی و مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر در گلزار شهدای خوش نام شهر چغادک برگزار شد حضور یافتند.

کد خبر 59618
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار