شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
مراسم ازدواج ٢٠ زوج در عسلویه برگزار شد
بوشهر- به مناسبت دهه امامت و ولایت، مراسم ازدواج دسته جمعی ٢٠ زوج جوان در شهرستان عسلویه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه برنامه‌های دهه امامت و ولایت، مراسم ازدواج دسته جمعی ٢٠ زوج جوان در شهرستان عسلویه برگزار شد.

عبدالمجید کمالی رئیس روابط عمومی مخازن سبز عسلویه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی ١٠٠ میلیون تومان به ٢٠ زوج شهرستان عسلویه اهدا شد.

وی اضافه کرد: مراسم ازدواج دسته‌جمعی زوج‌های شهرستان عسلویه به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید غدیر و با الگو گرفتن از بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در زمینه ازدواج آسان برای همگان برگزار شد.

کمالی بیان کرد: برگزاری مراسم ازدواج آسان کار بسیار پسندیده و بزرگی است که در این روز مبارک نیز زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

وی افزود: در راستای مسئولیت اجتماعی خود نسبت به منطقه پیرامون و در راستای تشویق جوانان به زندگی و ازدواج ساده مبلغ ١٠٠ میلیون تومان به این ٢٠ زوج از طرف شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه اهدا شد.

کمالی اظهار داشت: مدیرعامل شرکت مخازن سبز همیشه بر انجام کارهای خیرخواهانه تاکید و اصرار دارند و پیش از نیز بارها در قالب مسئولیت‌های اجتماعی با نهادهای حمایتی همکاری داشته‌اند از جمله با دستور وی به ٣٢ زوج شهر نخل تقی مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان اهدا شد.

کد خبر 59665
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار