دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 13 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
مدیران روابط عمومی پذیرای نقد سازنده رسانه‌ها باشند
بوشهر- فرماندار بوشهر گفت: مدیران روابط عمومی پذیرای نقد سازنده رسانه‌ها باشند و با بهره‌گیری از نقد و نظر آنان نقاط ضعف خود را برطرف و نقاط قوت خود را تقویت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی عصر سه شنبه در جمع روابط عمومی ادارات شهرستان بوشهر افزود: هم اکنون تعامل خوبی بین رسانه‌های استان و مجموعه روابط عمومی فرمانداری وجود دارد و اعتقاد داریم برای پیشبرد اهداف باید با رسانه‌ها تعاملی هم جانبه و دو سویه داشته باشیم.

فرماندار بوشهر افزود: روابط عمومی‌ها انتظارات مردم از دولتمردان را به مسئولان انتقال دهند و در انتشار اخبار امید آفرینی کرده و از حواشی پرهیز کنند.

فرماندار بوشهر گفت: به دلیل اهمیت بالا روابط عمومی‌ها در دولت کار و کرامت به این بخش به صورت ویژه توجه شده است.

وی در خصوص تکریم ارباب رجوع در ادارات نیز تأکید کرد: درب اتاق فرماندار برای حضور ارباب رجوع در طول هفته باز است و ما روز خاصی برای ملاقات با فرماندار نداریم.

فرماندار بوشهر با اشاره به ویژگی‌های یک روابط عمومی موفق گفت: روابط عمومی‌ها؛ قلب تپنده و ترسیم کننده برنامه‌ها ادارات و نهادها هستند و باید با برنامه و نگاه توسعه محور جلوتر از مدیران دستگاه‌های اجرایی برای اهداف مجموعه پیش بروند.

وی افزود: مهمترین عوامل پیشرفت هر ارگانی به توانمندی و پویایی و خلاق بودن روابط عمومی آن اداره بر می‌گردد.

رحیمی ادامه داد: اگر چه بخش عمده روابط عمومی ذاتی و بخش دیگر آن اکتسابی و گاه سلیقه‌ای است اما داشتن علم و دانش مرتبط با آن بسیار تأثیر گذار است که متأسفانه کمتر به آن پرداخته شده است.

وی در این باره پیشنهاد برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری مسابقاتی برای روابط عمومی‌های ادارات با محوریت کیفیت بخشی و سرعت عمل در انعکاس به موقع اخبار را عنوان کرد.

کد خبر 60168
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار