یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 12 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰
زیرساخت‌های گردشگری دشتستان تقویت شود/ لزوم بازسازی اماکن تاریخی
بوشهر- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان گفت: بازسازی اماکن تاریخی در دشتستان یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری مسائل شهرستان در سطح ملی اظهار داشت: به همراه فرماندار شهرستان دشتستان و تعدادی از سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی به وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و دیدار وزیر این دستگاه رفتیم.

وی اضافه کرد: بازسازی کاروانسرای مشیر الملک برازجان و سایر آثار باستانی، راه‌اندازی بازارچه، توسعه زیرساخت‌های گردشگری و حمایت از صنایع دستی دشتستان از جمله محورهای جلسه با آقای ضرغامی بود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به وزیر میراث فرهنگی گفتم که برخی قول‌های ایشان در سفر اسفندماه گذشته اجرا نشده است و ایشان در جلسه با برخی مدیران تماس گرفت و دستوراتی داد.

وی در ادامه با اشاره به رایزنی با وزیر اقتصاد پیرامون تسریع در پرداخت تسهیلات خرید خرما افزود: با وزیر اقتصاد در مورد تخصیص وام به فعالان حوزه خرما تماس گرفتم و تاکید کردم که در پرداخت وام‌ها تسریع شود.

توسعه زیرساخت‌های دشتستان

رضایی گفت: همچنین به همراه فرماندار، رئیس دانشگاه خلیج فارس و دو تن از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان به وزارت نفت و ملاقات وزیر نفت رفتیم.

وی افزود: ایفای مسئولیت اجتماعی نفت در جهت توسعه زیرساخت‌های دشتستان از جمله در حوزه راه، آب، آموزش و ورزش، حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان و کمک به توسعه و تکمیل امکانات دانشگاه خلیج فارس از جمله محورهای این جلسه بود.

نماینده دشتستان در مجلس اظهار داشت: نکاتی در رابطه با شکایات مردم از نفت در زمینه اشتغال و مسئولیت اجتماعی به ایشان منتقل کردم. وزیر دستوراتی برای اجرای برخی پروژه‌ها در دشتستان صادر کرد و قرار شد که در قالب مصوبات سفر رئیس جمهور گنجانده شود.

کد خبر 60486
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار