دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 13 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
۱۱ پروژه بندری در استان بوشهر افتتاح می‌شود
بوشهر- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: طی هفته دولت سال جاری ۱۱ پروژه بندری در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی نسب ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور توسعه بنادر استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌های مهمی در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اضافه کرد: افتتاح ۱۱ پروژه بندری در استان بوشهر طی هفته دولت سال جاری خاطرنشان کرد: هفت هزار میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: موج شکن‌های توسعه بندر کنگان، تعمیرات اساسی منجر به ابنیه، تأسیسات و توزیع نیروی برق بندر بوشهر و بنادر تابعه، خرید خدمات چهار شناور آتشخوار ویژه بنادر محمدعامری، دیلم، گناوه و دیر از جمله این پروژه‌ها است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از چهار خودرو آتش نشانی همراه با متعلقات و تجهیزات کامل در هفته دولت امسال تاکید کرد: خرید خدمات شناور پاترول ویژه جزیره خارگ و بهره‌برداری از شناورهای پایش ۱ و ۲ به منظور بازرسی از شناورهای مستقر در لنگرگاه، گوی‌های شناور و سکوهای ثابت و متحرک در آب‌های استان از دیگر پروژه‌ها است.

شکیبی نسب تصریح کرد: پروژه بازسازی شناور نور یک، پروژه تعمیرات اساسی شبکه توزیع و روشنایی بندر بوالخیر و تأمین دو فروند بارج به منظور پهلوگیری موتورلنج های باری و افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری در بنادر گناوه و دیلم از دیگر طرح‌های هفته دولت در استان است.

کد خبر 61265
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار