جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
لزوم برخورد با قانون‌شکنان در فضای مجازی
بوشهر- امام جمعه دشتی گفت: قوه قضائیه با افرادی که در فضای مجازی امنیت روانی مردم مورد هدف قرار می‌دهند با جدیت برخورد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی زاهد دوست عصر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتی با بیان اینکه مسئولین با تمام توان در خدمت مردم باشند، اظهار داشت: مدیران نسبت به تکریم ارباب رجوع و رضایت مردم اهتمام ویژه داشته باشند.

زاهد دوست بیان کرد: ادارات ما باید محلی در راستای امید آفرینی باشد و نباید با سهل انگاری مردم را ناامید و دلسرد کنیم.

وی تصریح کرد: قوه قضائیه یکی از مهمترین ارکان نظام و از ستون‌های نظام اسلامی است و انتظار حضرت آقا و دلسوزان نظام تحول در قوه قضائیه است هر چند گام‌های بزرگی برداشته شده است و امید زیادی در این زمینه ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه پذیرش نیروهای متخصص در قوه قضائیه دنبال شود، ادامه داد: مبارزه با فساد چه در در درون قوه قضائیه و چه در بیرون از قوه قضائیه با جدیت دنبال شود هر چند اقدامات خوبی در سالیان اخیر در راستای مبارزه با فساد شاهد هستیم.

زاهد دوست تصریح کرد: مبارزه با فساد مردم را نسبت به آینده امیدوار می‌کند ولی متأسفانه برخی افراد در فضای مجازی امنیت روانی جامعه را هدف قرار دادند که باید با قاطعیت برخوردهای لازم صورت بگیرد.

وی بیان کرد: رئیس کل دادگستری استان بوشهر یکی از مدیران شجاع و قاطع قوه قضائیه است و انتظار داریم مواردی که منجر به ناامیدی در جامعه می‌شود برخورد کند.

کد خبر 62045
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار