پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
پیشگیری از زمین‌خواری در تنگستان
بوشهر- فرماندار تنگستان با بیان اینکه موضوع زمین خواری در شهرستان بسیار مهم است، گفت: در راستای پیشگیری اقدامات خوبی در شهرستان طی این ۲ سال گذشته صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی بعد از ظهر دوشنبه در نشست تکریم و معارفه رؤسای دادگستری شهرستان، بخش دلوار و دادستان تنگستان با حضور رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر و مسئولان شهرستان ضمن تبریک آغاز ولایت حضرت بقیه الله اعظم (عج) و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: طی ۲ سال گذشت در این شهرستان آنچه دیدم مردم داری، وقت گذاری مناسب و تلاش برای رفع مشکلات مردم و کمک به موضوعات متفاوت در سطح شهرستان بوده است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: رئیس و دادستان شهرستان تنگستان با نگاه مناسب در موضوعات کاری که داشتند باعث شد تا در طی همین ۲ سال بتوانیم خدمات بیشتر نسبت به گذشته ارائه دهیم.

وی افزود: یکی از بحث‌ها با توجه به جغرافیای خوبی که شهرستان دارد موضوع زمین خواری است که از سال‌ها قبل زمین‌ها مورد هجمه زمین خواران چه در بخش دریا و چه در بخش دیگر قرار گرفته که مبارزه و پیشگیری بسیار خوبی در سطح شهرستان در طی این ۲ سال گذشته صورت گرفته است.

وی ضمن تشکر از خانواده شهید جمادی برای اهدای زمین دادگاه دلوار یاد آور شد: دادگاه دلوار با توجه به موقعیت از نظر ساختمانی مناسب بوده اما نیاز است از نظر تجهیزات، امکانات و ساختار نیروی انسانی پشتیبانی لازم صورت گیرد.

در پایان این نشست از خدمات خدارحم گز درازی و عبدالکریم جمالی به ترتیب رؤسای دادگستری تنگستان و دادگاه دلوار و محمد هادی میرزایی دادستان تنگستان تقدیر و رحمان مددی بیی و وحید دژه به ترتیب رؤسای دادگستری تنگستان و دادگاه دلوار و غلامرضا اسماعیلی دادستان تنگستان معرفی، شدند.

کد خبر 62051
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار