سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 30 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
بستری‌های جدید کرونا در اردبیل یک رقمی شد/ تداوم روزهای بدون فوتی
اردبیل-طبق آخرین آمار منتشر شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در ۲۴ ساعت گذشته با شناسایی ۴ بیمار جدید کرونایی در استان آمار کل بستری ها به ۱۸ نفر رسید.

علی محمدیان اردی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار مهر، به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان اردبیل اشاره و اظهار کرد: در شبانه روز گذشته با مراجعه ۴ بیمار جدید به مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان تعداد بستری‌های ناشی از ابتلاء به بیماری کرونا به ۱۸ نفر رسید که در همین مدت ۹ بیمار نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

وی با اشاره به وضعیت متعادل و پایدار کرونا در اردبیل افزود: در حال حاضر ۷ بیمار به دلیل وخامت حال عمومی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان استان زیر نظر کادر درمان و پزشکان تحت مراقبت و کنترل هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان از تداوم روزهای بدون فوتی کرونا در استان خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته با ثبت یک روز بدون فوتی دیگر در استان می‌توان گفت که وضعیت این بیماری در سطح عمومی در استان اردبیل به وضعیت ایده آل نزدیک شده است و این مهم نتیجه رعایت عمومی پروتکل‌های بهداشتی و توجه به شیوه نامه وزارت بهداشت است.

به گفته محمدیان اردی و طبق آخرین اعلام وزارت بهداشت هم اکنون شهرستان‌های اردبیل، مشگین شهر، پارس آباد، گرمی و خلخال در وضعیت آبی و شهرهای سرعین، نمین، نیر، کوثر، بیله سوار و اصلاندوز نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی همچنین به آخرین آمار واکسیناسیون در استان اشاره و اضافه کرد: هم اکنون با تحت پوشش قرار دادن تمامی سنین در استان تا به این لحظه ۲ میلیون و ۲۱۷ هزار و ۸۰۷ دوز واکسن تزریق شده است.

کد خبر 45737
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار